WhyBBer - roolipelifoorumi

WhyBBer on suomalainen roolipelifoorumi, jonka tavoitteena on olla mahdollisimman aktiivinen.

PääsivuRekisteröidyKirjaudu sisään

Jaa | 

Fanfiction: Star Strek - Kirk is a daddy! (Scifi, Humor)

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Cromy
[Admin] Flying in the sky ~
[Admin] Flying in the sky ~

Viestien lukumäärä : 752
Ikä : 20

ViestiAihe: Fanfiction: Star Strek - Kirk is a daddy! (Scifi, Humor)   19/3/2011, 03:54

TV Shows » StarTrek: Other » Star Trek Story - Kirk is a daddy!
Finnish - Sci-Fi/Humor.

Toivottavasti nautitte tästä l D Toinen tekemäni Star Trek -ficci. Oon siis jo fanfiction.netissä julkaissut näitä tän tyylisiä. Saan vaikutteita kaveriltani. lol. oon koukussa Kirk/Spock -tarinoihin. Tämän saman oon jo parille muullekkin forkalle julkaissut ja ilmeisesti porukka on tykännytkin. Kommenttia sitten kiitos.

"Sinä siis väität.." Bones aloittaa. "..että olet raskaana?" Hän kysyy silmät lautasina Spockilta. "Kyllä. Olen ehdottoman varma siitä että olen raskaana" Spock vastaa vulkaanisen rauhallisesti ja tyynesti. 'Saakelin. Vulkaani. PASKIAINEN'. Bones huokaisee syvään ja yrittää kestää Spockia vielä jonkin aikaa.

Sillä aikaa Kirk on kyttäämässä oven raosta mitä lääkintäosastolla tapahtuu. "Miksi Kirk on oven takana eikä tule sisään?" Spock kysyy Bonesilta ja Bones kääntyy Kirkin suuntaan, nostaen toista kulmakarvaansa kysyvästi. Tuo kävelee sulkemaan oven ja menee takaisin Spockin luo.

"Jatketaan.." Bones ilmoittaa jo hieman rauhoittuneena ja katsoo Spockia. "Kuitenkin, Spock.. on harvinaista että Vulkanilaiset miehet voisivat tulla raskaiksi"

"Tuo on totta, Tri. McCoy. Mutta kun minä olen puoliksi ihminen ja puoliksi Vulkaanilainen" On Spockin vulkaanimaisen looginen vastaus tähän. Bones sulkee silmänsä huokaisten ja avaa ne taas. Spock on niin varma raskaudestaan. "Kuka sitten on isä, Spock?" McCoy ihmettelee ja puraisee alahuulestaan hellästi.

"MINÄ OLEN" Spock vastaa Bonesille. Bonesin toinen silmä alkaa väpättää. Vulkaani. saakelin. isekfekigijpr. "Toinen isä, Spock" McCoy saa vaivoin sanottua.

Spock nostaa toista kulmakarvaansa korkealle kuin pitäen Bonesia tyhmänä. Sitten Bones tajusi. Kirk. Goddammit. 'I will fücking kill him Ò_Ò' on Bonesin ensimmäinen ajatus kun tämä tajuaa Kirkin olevan isä.

Kirk syöksyy yhtäkkiä sisään huoneeseen kyllästyttyään odottamaan. "Onko hän kunnossa?" tuo ihmettelee ja puraisee alahuultaan hellästi, näyttäen melko huolestuneelta. Suhde. They have a RELATIONSHIP. kpfkgegjitg. Bonesin toinen silmä väpättää taas pari kertaa ja tämä yrittää hieman rauhoittua ennenkuin tappaa Kirkin.

"Spock on raskaana.." Bones ilmoittaa huokaisten. Kirk katsoo hetken Bonesta hiljaisena ja harvinaisen mietteliään näköisenä mutta sitten tämän kasvoille kaartuu leveä hymy. "WOHOO. CAPTAIN KIRK JUNIOR" Kirk huudahtaa onnellisena. "Siis.. minähän olen isä vai? VAI?" Tuo huudahtaa pian hätäisenä.

"Se vähän riippuu. Kauanko olette olleet sängyssä toistenne kanssa?" Bones kysyy tällä kertaa virnistäen Spockilta ja Kirkiltä. "En ole koskaan nukkunut kapteeni Kirkin kanssa, Tri. McCoy" Spock vastaa. Samalla Bonesin virnistys katoaa ja tämän ilme on taas ärtynyt.

"Goddamit! Sinä tiedät mitä tarkoitan" McCoy valittaa ja huokaisee hiljaa. "No, haluatko täydellisen seksuaalisen historiani?" Spock kysyy Bonesilta loogisen näköisenä. Bones lyö hampaansa yhteen ja pyöräyttää silmiään turhautuneena. "MITEN VAIN. kerro toki" tuo vastaa lopulta odottaen sitten Spockin vastausta.

"Stardate 2258.332—" Ò_Ò Fücking. VULCAN BASTARD. "Spock!" Bones huudahtaa turhautuneena. "En ymmärrä. Sinähän toivoit että kerron täydelliset informaatiot seksuaalisesta historiastani" oh, spock. please. goddamit. "Luulen että hyperventiloin kohta" McCay ilmoittaa ja peittää kasvonsa käsiinsä.

"..Jim on allani, ja kiertää kätensä ympärilleni kun hän työntyy.." Spock jatkaa. "WHOA WHOA WHOA. LIIKAA INFORMAATIOTA" Bones sanoo, nostaen katseensa takaisin Spockiin. "Spock, ei sitä nyt kaikille tarvitse ilmoittaa, mitä me teimme" vieläkin huoneessa oleva Kirk sanoo virnistäen ja vinkkaa silmää vulkaanilleen.

"Päivällä 2260.004.." Spock aloittaa mutta Bones keskeyttää tämän yskäisemällä. "Vulkaanilaisten miesten raskaus kestää yleensä kymmenen kuukautta, eikö niin?" McCoy varmistaa ja istahtaa takanaan olevalle tuolille. Liikaa Spock/Kirk -juttua tälle päivälle. Hän pyyhkäisee kädellän naamansa turhautuneena ja katsoo Spockia.

"Niin mutta minä en ole kokonaan vulkaanilainen ja ihmismiehet eivät juuri koskaan tule raskaaksi" Spock pätee taas ja katsahtaa vieressä olevaa Kirkiä. "MUTTA SE SIIS ON MINUN VAUVANI EIKÖ NIIN?" Kirk huutaa väliin ja alkaa pomppia ympäriinsä hätääntyneenä. Bones nousee turhautuneena ylös tuolistaan ja pysäyttää Kirkin lyöden tätä kasvoille. "Shut up" Bones sanoo tyynesti kirkille mutta Kirkin silmät täyttyvät pian kyyneleistä. "BYÄÄÄÄÄH" tuo itkee ja menee Spockin selän taakse piiloon. "Bones löi mua! *sniisk sniisk*" Kirk itkee Spockille.

"Tri McCay, tuo oli varsin epälooginen valinta. Nyt hän valittaa vielä enemmän" Spock sanoo Bonesille tyynen rauhallisesti kuten yleensäkkin. Bones huokaisee jällen kerran syvään ja katsoo Kirkiä joka piilottelee Spockin selän takana. "ULOS TÄÄLTÄ!1" Bones huutaa ja heittää heidät ovesta ulos. "En halua enää kuulla tästä asiasta mitään!" Hän huutaa vielä kerran ennenkuin ovi sulkeutuu. Spock nousee rauhallisena ylös lattialta. "En ymmärrä ihmisten tunteidenpurkauksia. Te olette hyvin epäloogisia" Spock pätee.

"Oliko tuo kohteliaisuus?" Kirk kysyy Spockilta hymyillen kuin 5 vuotias pikkulapsi joka haluaa tikkarin. Spock tuijottaa Kirkiä hetken ilmeettömänä ja vastaa sitten: "Jos niin haluat". Kirk pussaa sitten hymyillen Spockia ja nämä menevät kapteenin huoneeseen. *Censored*

Tunnin kuluttua kapteenin huoneessa:

Uhura avaa pahaa aavistamatta kapteenin huoneen oven ja yllättää nämä lattialta pånemassa. Heillä on peitto päällänsä "HOLY SH- WHAT THE FU- ARE YOU FÜCKING KIDDING ME !" tuo alkaa huutamaan yllättäen.

"Tämä on epäloogista tehdä tätä lattialla" Spock sanoo lopuksi kiinnittämättä huomiota sisään tulleeseen Uhuraan.

THE END ~

Spock: [pointing to Alice #27] I love you. [looking to Alice #210] However, I hate you.
Alice #210: But I am identical in every way with Alice 27.
Spock: Yes, of course. That is exactly why I hate you--
Takaisin alkuun Siirry alas

Fanfiction: Star Strek - Kirk is a daddy! (Scifi, Humor)
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
WhyBBer - roolipelifoorumi :: Muuta. :: Paradox - Interesting stories.-
Siirry: